  • Data: 2009-07-24 05:27:15
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
    Od: "Piotr" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba być skrajnym ignorantem (najdelikatnie mówiąc) żeby taki sprzęt
    > (serwer!) kupowac na allegro.
    > Wśród profesjonalistów nie do uwierzenia.
    >
    > --
    > Jotte

    Nie wiem czy słyszałeś, że na allegro też sprzedają firmy, które również
    posiadają sklepy internetowe (firma, w której kupiliśmy serwer także).
    Wiesz, że Komputronik, Electroworld itp. firmy sprzedają na allegro? A, no
    tak, skąd możesz to wiedzieć skoro nie jesteś ignorantem i do dzisiaj
    uważasz, że jednostką rozliczeniową za internet są impulsy.

    Odnośnie rękojmi: z artykułów w sieci wynika, że to co napisałem dotyczy
    rękojmi: http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C4%99kojmia. Oczywiście wikepedia
    może się mylić (zdarza się to często). Mógłby ktoś w telegraficznym skrócie
    napisać jak sprawę można "załatwić"?

    Pozdrawiam

    Piotr