  • Data: 2009-07-24 14:37:49
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h4bgqo$6lu$1@atlantis.news.neostrada.pl Piotr
    <m...@v...pl> pisze:

    > Nie wiem czy słyszałeś
    Bardzo wielu innych rzeczy też nie wiesz.

    > na allegro też sprzedają firmy, które również posiadają sklepy internetowe
    > (firma, w której kupiliśmy serwer także). Wiesz, że Komputronik,
    > Electroworld itp. firmy sprzedają na allegro? A,
    > no tak, skąd możesz to wiedzieć skoro nie jesteś ignorantem i do dzisiaj
    > uważasz, że jednostką rozliczeniową za internet są impulsy.
    Po przejrzeniu pobieżnie oferty "serwerów" z allegro już kapuję w czym
    rzecz.
    Dla ciebie serwer do taki trochę mocniejszy komputerek z jednym, góra 2
    xeonkami, kilka GB ramu itp.
    Dobra, OK, takie cóś to sobie kupuj na allegro, bez zaplecza, bez wsparcia
    technicznego na odpowiednim poziomie itd. i potem stękaj.
    Myślałem, że chodzi o coś poważnego.

    --
    Jotte