eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową, sprzedawca milczy › Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
  • Data: 2009-07-23 13:35:29
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Na allegro dokonaliśmy zakupu serwera. Towar nowy, zakupiony na firmę.
    > Niestety okazał się niezgodny z umową (serwer miał miec 4 wnęki na dyski
    > twarde, a miał 2). Niestety ze względu na remont siedziby nie otwieraliśmy
    > paczki przez około 3 tygodnie. Po otwarciu na jaw "wyszła" owa nizgodność.
    > Przy rozmowie telefonicznej sprzedawca powiedział aby sprawę opisać w mailu.
    > Sprawa została opisana w mailu z prośbą o propozycję rozwiązania sytuacji.
    > Sprzedawca od tamtej pory milczy (mineły blisko 2 miesiące, sprzet jest
    > nieużywany gdyż nie spełnia naszych wymagań). Jakie mamy możliwości. Serwer
    > chcielibyśmy zwrócić lub wymienić. Czy owa sytaucja pozwala nam na to.
    > Proszę o pomoc sugestie jak możemy sprawę załatwić.

    Poczytac o zastosowaniu rekojmy.

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1