    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwiazki zaw. kontra firma.
    Date: Mon, 23 Jan 2006 22:20:10 +0100

    Jotte napisał(a):
    > Proponuje pracodawcy jakieś wyjście. Niekoniecznie ekonomicznie uzasadnione,
    > ale on w ogóle nie musi tego robić.
    LOL... "niekoniecznie ekonomicznie uzasadnione"
    > Zasadność tego stwierdzenia nie jest niczym potwierdzona.
    Cytat z pierwszego postu
    "Wystosowal prosbe do prezesa firmy aby stworzyc mu "pomocnicze"
    stanowisku przy produkcji, czemu stanowczo sie sprzeciwilem (produkcja
    mi podlega) by nie tworzyc fikcyjnych stanowisk ktore demoralizuja
    jednych lub zniechecaja innych."
    Osoba odpowiedzialna za produkcje stwierdza ze byloby to fikcyjne
    stanowisko. A fikcyjne stanowisko jest jednak stanowiskiem zbednym.
    > Z tego co wynika z postu, to on jest chroniony przed zwolnieniem na mocy
    > ustawy o ZZ jako mandatariusz związkowy. W tej sytuacji to pracodawca musi
    > kombinować jak go "zagospodarować". Nic nie wiemy o firmie, charakterze
    > zatrudnienia tego związkowca, możliwościach. Jak tu cokolwiek proponować?
    W tym miejscu sie zgodze... autor niech napisze cos wiecej o firmie
    (wielkosc, czemu ten zwiazkowiec musi pracowac itp)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl