  • Data: 2006-03-28 13:22:49
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po Pierwsze - istnieją stołowki dla biednych, Caritas, MOPS, parafia -
    > mozna poszukac jedzenia tam. Moze zaproponowac komus pozamiatania
    > chodznika w zamian za pare bochenków chleba. No, ostatecznie moze pojśc
    > do sklepu i ukrasć żarcia za 249zł, nawet to jeszcze jestem w stanie
    > zrozumieć i usprawiedliwić. Ale nie rozbój na Kowalskiej.

    nie pytalem o zrozumienie i usparwiedliwienie

    > Jeśli Ty uważasz, że w imie swojej adrenaliny masz prawo mnie
    > zastraszyć, doprowadzic do zawału, rozstroju nerwowego czy czego tam
    > jeszcze, to nie mamy o czym gadać.

    potrafisz wskazac gdzie tak napisalem?

    Chcesz adrenaliny? Skocz z mostu,
    > przebiegnij przez ulice przed pędzacymi autami. To ma byc normalność w
    > Twoim wydaniu?

    przedewszystim to glupota, ale nienormalnoscia bym tego nie nazwal.
    odpowiedz na pytanie Andrzeja LAwy!

    > Język polski jest wystarczajaco bogaty, zeby móc napisać to, co się
    > chce. Jak chce napisac winny, to pisze winny, jak zechcę napisac
    > podejrzany, to też napiszę.

    a jak chcesz rzucic aluzje ze podejrzany oznacza winny to piszesz
    "Niewinnych? Czyżby? Ja pisałam o podejrzanych, a nie wytypowanych
    napodstawie łapanki."

    > A Ty kim jesteś, jeśli uważasz, że dla adrenaliny mozna zastraszać
    > przypadkowych ludzi?:->

    nie uwazam, twierdze tylko ze nie napadaja w celu skrzywdzenia innej
    osoby a wcelu osiagniecia korzysci majatkowej.
    Jezeli komus sprawialoby radosc zadawanie bolu drugiej osobie to tuaj
    faktyczni mozna sie zastanowic nad NORMALNOSCIA tego czlowieka.

    > Jaka osoba? Zmnow polszczyzna poszła sie paść.

    osoba ktora sie znajdzie w 50% osadzonych - niewinnie . myslenie nie boli

    > Jakby skutecznie siedzieli, bylaby ta połowa mniej do złapania.

    niezwiazane z tematem o ktoym rozmawiamy

    P.