  • Data: 2006-03-28 10:46:01
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I kamerę, bo grozic mozna niewerbalnie. A co, jak osoba sie nie
    > spodziewa, bo jest przypadkowym napadnietym przechodniem?

    jak chceidowodnic to tak, albo siwadkow, chyab nie sadzisz ze powinno
    byc inaczej ?????????????

    > Sam użyłeś określenia normalny człowiek. Dla mnie na pewno nie jest
    > normalny łobuz napadajacy z lomem /nozem/bejsbolem ludzi na ulicy/w
    > domu/na dworcu.

    zreguly bez takich narzedzi dokonuje sie rozboju. Zdefiniuj pojecie
    normalny czlowiek w twoim mniemaniu. Poplenic przestepwto kazdmeu moze
    sie zdarzyc jezlei ktos jest nienormalny to takze przed. Nie mowimy o
    zgwalceniu dziecka czy zabiciu bezdoomnego gdzie rzeczywiscie mozna sie
    zastanawiac nad tym tylko o kradziezy przy uzyciu grozby.
    Dobra zalzoenie: chlopak ktorego 10 braci nie jadlo od tygodnia,
    dokonuje rozboju doslownei w celu zakupu jedzenia.
    Wykaz nienormalnosc.
    Drugie, czlowiek w celu podniesienia 'poziomu andrenaliny' dokonuje
    rozboju. Andrnalina jest wynikiem stresu towarzyszacemu temu zdarzeniu.
    Ofiara nie jest bita, jest tylko zastosowana grozba. Wykaz nienormalnosc
    tego czlowieka.

    > Piękny argument. pozwiolisz, ze nie zejdę na Twoj poziom?

    to nie argument to stwierdzenie.

    > Niewinnych? Czyżby? Ja pisałam o podejrzanych, a nie wytypowanych na
    > podstawie łapanki.

    a podejrzany = winny ???????????
    a oskarzony = winny ????????

    noo, chyba nie mamy o czym rozmawiac.

    > Jak sformulujesz to po polsku, to moze odpowiem.

    pomijając fakt ze straszna egoistka jesteś skoro
    dopuszczasz myśl niezamknięcia 50% niewinnych osób bo Ty chcesz sie czuć
    bezpieczniej, a co z nimi ? Co ma czuć taka osoba, satysfakcje bo
    50% prawdziwych przestępców zamknięto ?

    a jakie to ma znaczenie teraz?

    P.