  • Data: 2006-03-28 13:30:17
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to powinno się ją ścigac za fałszywe oskarżenia. I zasądzać
    > odszkodowania wobec niesłusznie posądzonej, kary za fałszywe zeznania
    > itd.

    prosze cie, ajak udowodni swa niewinnosc?

    > No właśnie nie wiem, to Ty twierdzisz, że ofiara ma interes, zeby
    > wskazywać kogo popadnie.

    odpowiedz na pytanie

    > Odwracasz kota ogonem. Winę należy udowodnić, podobno.

    probujecie mi udowodnic ze nalezy zaufac zeznznaiu ofiary i to jest
    wlasnie dowodem.

    odpowiedz na pytanie, co mam jej udowadniac skoro policj aposiada moje -
    jako ofiary rozboju - zeznania, rozpoznalem akulke, zeznania sa spojne,
    oa nie ma alibi, bo dobry moment znalazlem.

    Cz twoim zdaniem to wystarczajace do skazania? Jezlei nie to wyjasneij
    czy wystarczy to samo w przypadku zgwalconej o ktorej pisala akulka ?
    Konretnie

    sprawdzone, nie ma, zamykamy ?