  • Data: 2006-03-28 14:31:38
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > jak chceidowodnic to tak, albo siwadkow, chyab nie sadzisz ze powinno
    > byc inaczej ?????????????

    Nie denerwuj się tak, bo literki Ci się plączą.

    > Dobra zalzoenie: chlopak ktorego 10 braci nie jadlo od tygodnia,
    > dokonuje rozboju doslownei w celu zakupu jedzenia.
    > Wykaz nienormalnosc.

    Po Pierwsze - istnieją stołowki dla biednych, Caritas, MOPS, parafia -
    mozna poszukac jedzenia tam. Moze zaproponowac komus pozamiatania
    chodznika w zamian za pare bochenków chleba. No, ostatecznie moze pojśc
    do sklepu i ukrasć żarcia za 249zł, nawet to jeszcze jestem w stanie
    zrozumieć i usprawiedliwić. Ale nie rozbój na Kowalskiej.

    > Drugie, czlowiek w celu podniesienia 'poziomu andrenaliny' dokonuje
    > rozboju. Andrnalina jest wynikiem stresu towarzyszacemu temu
    > zdarzeniu. Ofiara nie jest bita, jest tylko zastosowana grozba. Wykaz
    > nienormalnosc tego czlowieka.

    Jeśli Ty uważasz, że w imie swojej adrenaliny masz prawo mnie
    zastraszyć, doprowadzic do zawału, rozstroju nerwowego czy czego tam
    jeszcze, to nie mamy o czym gadać. Chcesz adrenaliny? Skocz z mostu,
    przebiegnij przez ulice przed pędzacymi autami. To ma byc normalność w
    Twoim wydaniu?

    > a podejrzany = winny ???????????
    > a oskarzony = winny ????????

    Język polski jest wystarczajaco bogaty, zeby móc napisać to, co się
    chce. Jak chce napisac winny, to pisze winny, jak zechcę napisac
    podejrzany, to też napiszę.

    > noo, chyba nie mamy o czym rozmawiac.

    O, i to jest jedyna sensowna myśl.

    > pomijając fakt ze straszna egoistka

    A Ty kim jesteś, jeśli uważasz, że dla adrenaliny mozna zastraszać
    przypadkowych ludzi?:->

    > jesteś skoro
    > dopuszczasz myśl niezamknięcia 50% niewinnych osób bo Ty chcesz sie
    > czuć bezpieczniej, a co z nimi ? Co ma czuć taka osoba, satysfakcje bo
    > 50% prawdziwych przestępców zamknięto ?

    Jaka osoba? Zmnow polszczyzna poszła sie paść.

    > a jakie to ma znaczenie teraz?

    Jakby skutecznie siedzieli, bylaby ta połowa mniej do złapania.

    Justyna