  • Data: 2006-03-28 16:06:25
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > prosze cie, ajak udowodni swa niewinnosc?

    W Polsce jeszcze póki co to się udowadnia winę, a nie dowodzi
    niewinności, przynajmniej teoretycznie..

    > odpowiedz na pytanie

    Najpierw je sformułuj.

    > probujecie mi udowodnic ze nalezy zaufac zeznznaiu ofiary i to jest
    > wlasnie dowodem.

    To Twoja opcja. Ja twierdzę, że zeznanie ofiary może być dowodem.

    > odpowiedz na pytanie, co mam jej udowadniac skoro policj aposiada moje
    > - jako ofiary rozboju - zeznania, rozpoznalem akulke, zeznania sa
    > spojne, oa nie ma alibi, bo dobry moment znalazlem.

    Ona też coś zeznała. nie jestem dziennikarzem, zeby skazywac na
    podstawie zeznań jednej ze stron. Jakaś rozbieżność między Waszymi
    zeznaniami sie znajdzie, może jakiś świadek, może dojdzie do umorzenia
    z braku dowodów?

    > Cz twoim zdaniem to wystarczajace do skazania? Jezlei nie to wyjasneij
    > czy wystarczy to samo w przypadku zgwalconej o ktorej pisala akulka ?
    > Konretnie

    Akulka pisała też coś o badaniu ginekologicznym i opinii lekarza, więc?
    Moze z braku innych dowodów zawiasy?
    lbo sobowtóra, bo

    > sprawdzone, nie ma, zamykamy ?

    Zamykamy. Ma facet pecha. Niech sie odwołuje.

    Justyna