eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakupiony towar - zwrot i brak odbioru › Re: zakupiony towar - zwrot i brak odbioru
  • Data: 2008-05-31 12:02:15
    Temat: Re: zakupiony towar - zwrot i brak odbioru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    olga napisał(a):

    > 1. Klient zakupil towar (opcja kup teraz) - wplacil pieniadze na konto wraz
    > z kosztami transportu (30zl).
    > Towar zostal wyslany w dniu zaksiegowania wplaty. Po tygodniu zwrocony przez
    > firme kurierska (brak kontaktu z adresatem, podane nr telefonow nie
    > odpowiadaja). Za taki zwrot nasza firma jest obciazona kwota 30zl. Po kilku
    > dniach klient pisze maila z pretensjami, ze towar jeszcze nie dostarczony.
    > Nalega na ponowna wysylke utwierdzajac, ze pod podanym adresem caly czas
    > ktos jest obecny i nie jest mozliwe aby nie bylo komu odebrac towaru.
    > Wysylamy ponownie (koszt wysylki 30zl). Podobna sytuacja... towar po kilku
    > dniach wraca - kolejne 30zl za zwrot.
    > Klient odzywa sie po kolejnym tygodniu żądajac zwrotu pieniedzy.
    > Towar kosztowal 220zl, klient zaplacil 220 + 30zl = 250zl.
    > Nasza firma poniosla straty w wysokosci:
    > 30zl - za pierwszy zwrot
    > 30zl - za druga wysylke
    > 30zl - za drugi zwrot.

    Co to za firma kurierska, która kasuje za zwrot? Nawiasem mówiąc skąd
    wiadomo, że to nie jest wina tej firmy?

    > Klient chce odeslac grzejnik na nasz koszt i chce zwrotu calej wczesniej
    > zaplaconej sumy, tj. za towar i przesylke.
    > Wg. nas to klient powienien odeslac towar na swoj koszt, a kwota do zwrotu
    > powinna zostac obciazona kosztami wysylki do klienta.

    W wątku obok ktoś cytował odpowiedni przepis.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1