eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakupiony towar - zwrot i brak odbioru › Re: zakupiony towar - zwrot i brak odbioru
  • Data: 2008-05-31 18:32:41
    Temat: Re: zakupiony towar - zwrot i brak odbioru
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Agent olga nadaje:

    > Bardzo prosze o informacje poparte odpowiednimi aktami prawnymi,
    > ustawami, itp, itd.

    M.in. warto zwrócić uwagę:
    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego oraz ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów
    oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny

    > Kto w tym przypadku ma racje i czy slusznie mozemy klienta obciazyc
    > kosztami?

    Wydaje mi się że jeśli klient nie odebrał towaru to nie doszło do
    realizacji sprzedaży. Koszt transportu jest zatem państwa kosztem.

    > Opis jest w 100% zgodny ze
    > specyfikacja. Na zdjeciu przedstawiony byl identyczny grzejnik jak
    > ten sprzedawany tylko mial kilka zeberek wiecej.

    Zdjęcie stanowi jednak integralną część opisu i tym samym opis nie był
    zgodny w 100%.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1