    From: "Osiah" <oosiah@poc(no spamix)zta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakłócanie spokoju
    Date: Sat, 13 Dec 2003 08:39:04 +0100

    > Niestety słaby jesteś z polskiego. No i nie odpowiedziałeś na moje
    > pytanie uściślające, co każe mi podejrzewać, że jeśli się nie zgodzą,
    > to i tak mało Cię to obejdzie.

    Ja z polskiego moze i jestem slaby. Ale Ty chyba za to masz problemy z
    rozumieniem znaczenia slow i jakakolwiek analiza sprawia bol.... musi byc
    prosto z rozwlekle...

    jelis pisze ze zrobie cos za czyjas aprobata - to dla mnie sprawa jest
    jasna.....
    bez zgody tego nie robie, inaczej w tym zdaniu nie uzywalbym tego slowa

    aprobata (def.) - uznanie czegos za wlasciwe, przyzwolenie, zatwierdzenie ,
    pochwała

    > PS Zmiana pseuda utrudnia komunikację.

    No wlasnie, tu kolejne potwierdzenie, jesli kilka pierwszych postow
    podpisuje sie pod tekstem "Osiah" a na liscie widoczny jest UM - to nikt sie
    nie zorientuje kto pisze kolejny jesli na liscie postow zamiast UM pojawi
    sie "Osiah"
    Lesli ktos przeczytal ktopdpisal sie pod tekstem pierwszego posta - nie
    bedzie mial problemu a domysli sie to po prostu pisze z innego kompa.
    Wybacz ale nie bede tego zmienial - bo dla mnie jest tak wygodniej.

    a wracajac: (i uscislajac:)

    > No i nie odpowiedziałeś na moje
    > pytanie uściślające, co każe mi podejrzewać, że jeśli się nie zgodzą,
    > to i tak mało Cię to obejdzie.

    Jesli sie nie zgodza to sie tym przejmowal nie bede.... oczywiscie ze
    impreze zrobie - tylko tak zeby nie przeszkadzac - czy teraz to juz jest
    jasne?????

    Osiah