    Subject: Re: wytoczenie auta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 7 Sep 2017 22:00:20 +0200

    W dniu 07-09-17 o 21:53, Shrek pisze:

    > No niby jest, choć z drugiej strony jak przykleisz na szybę to ani nic
    > nie niszczysz ani nie czynisz niezdatnym do użytku, więc tak literalnie
    > to też niekoniecznie - śliska sprawa.

    Po pierwsze "złośliwe niepokojenie". Po drugie facet pojedzie do myjni i
    wynajmie faceta do zdrapania, a faktura może spowodować, ze to będzie
    przestępstwo, a nie wykroczenie czasem.

    > Akurat w przypadku moto przyklejanie kutasów na lakier to znamiona
    > wykroczenia spełnia (niezależnie od tego, ze nie stał na zakazie). No
    > ale co zrobisz? Wiedziałem kto od sąsiadów, ale zeznawać nie będą,

    Jeśli wiedziałeś kto, to gwarantuję Ci, że można było odbitki linii
    papilarnych z naklejek zdjąć albo wymaz DNA do badań. Problemem jest
    zazwyczaj to, ze nie wiadomo do kogo to dopasować.

    > kamery z chin nie chciało mi się ściągać. Myślałem o oklejeniu chujowi
    > auta, ale dałem sobie spokój, bo to jak ktoś zauważył skończy się na
    > podpalaniu sobie drzwi wejściowych:( Nawet chciałem się sądzić ze
    > wspólnotą, ale koleś wprost zapytał co zrobię jak ktoś będzie miał w d4
    > wyrok:(

    Ja Cię akurat oczywiście rozumiem. Czasem lepiej ugiąć się, by zwyciężyć
    - choćby tym zwycięstwem był normalny święty spokój.