  • Data: 2017-09-07 22:10:34
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-09-17 o 22:03, Shrek pisze:

    > Każde działanie prowadzi do eskalacji, skoro koleś po słowie nie
    > rozumie. Czy naślesz na niego dzielnicowego, czy "radę osiedla", czy
    > nakleisz kutasa. Najskuteczniej nasłać Czeczeńców:P

    Co,jeśli jego wujek czołgiem jeździ?

    > Racja - jak trafisz na pojeba... Ale co wątkotwócy proponujesz?
    > Pamiętam, że był pomysł, żeby założyć działalnośc (tylko koniecznie
    > rozliczać się metodą kasową) i zrobić parking za 100 PLN za godzinę;)

    Ależ do żądania odszkodowania za bezumowne korzystanie z rzeczy żadnej
    działalności rejestrować nie trzeba. Wszak odszkodowanie, to nawet pod
    opodatkowanie nie podlega. Tylko trochę kombinowania z wykazaniem strat
    jest.

    Odholowanie na koszt zainteresowanego też wydaje się niezłym pomysłem. W
    każdym razie obydwa są lepszym rozwiązaniem od jakiś pozaprawnych metod,
    bo tam możesz sam się na odpowiedzialność karną narazić.