eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Data: 2017-09-08 12:52:19
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-09-17 o 06:39, Shrek pisze:

    >> Jak odpalasz to ruszasz go z pozycji bezruchu, czyli większe obciążenie
    >> i większa szansa przeskoczenia niż przy hamowaniu.
    > Taa- masz więcej pary w łapach niż opory przy 140km/h;)

    Ja osobiście i bez głębszych badań problemu upatrywał w większym tarciu
    spoczynkowym i braku smarowania elementów, gdy silnik jest w bezruchu.

    Po za tym chciałbym Wam zwrócić uwagę, że sterowanie rozrządem mocy
    silnika na koła, czy odwrotnie nie przenosi. Obciążenie na łańcuchu -
    pasku będzie jednakowe, czy hamujesz silnikiem, czy się rozpędzasz,
    bowiem one zawory napędzają, anie koła. Silnik pracuje w zakresie
    obrotów od jakiegoś tysiąca, do kilku - no może sporadycznie kilkunastu
    tysięcy obrotów. Natomiast przy odpalaniu na pych próbujesz go od kilku
    obrotów na minutę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1