  • Data: 2017-09-07 22:24:10
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-09-17 o 22:10, Shrek pisze:

    > Trochę naciągane. A jak ktoś narzyga w autobusie?

    Jeśli wykażesz, że wkładał sobie do gardła palce, by sprowokować wymioty
    :-) ... Chyba, że chcesz mnie przekonać, że facet nieumyślnie tę nalepkę
    gościowi na szybę nakleił. Różnica leży właśnie w wykazaniu umyślności.

    > Taa - juz widze - proszę pana policjanta - Pan iksiński mi kutasa na
    > motur przylepił. Proszę wezwać natychmiast techników z laboratorium;) A
    > nawet jak, to iksiński zezna, że owszem dotykał moto, ale nie on kutasa
    > nakleił.

    Ciekawe, jak się wytłumaczy z paluszków na naklejce, albo DNA na kleju.
    I oczywiście do każdej naklejki technika nie ma sensu ściągać, ale w
    opisanym przez Ciebie przypadku spokojni by można stalking dowodzić,
    albo zmuszanie do określonego zachowania - a później jeśli nawet spadnie
    na wykroczenie, to dowód zostaje.