eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Data: 2017-09-08 11:03:34
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-09-08 o 06:39, Shrek pisze:

    >>> No mam 16 zaowrowe i hamuje silnikiem - czym to się różni od
    >>> odpalania na pych. Na pych też odpalałem ze dwa razy.
    >>
    >> Jak odpalasz to ruszasz go z pozycji bezruchu, czyli większe obciążenie
    >> i większa szansa przeskoczenia niż przy hamowaniu.
    >
    > Taa- masz więcej pary w łapach niż opory przy 140km/h;)

    Dla łańcucha rozrządu nie ma znaczenia prędkość auta a obroty
    silnika.

    >>> Tak na poważnie - co za różnicę rozrządowi robi czy silnik jest
    >>> napędzany od dupy strony rozrusznikiem, na pych, hamowaniem silnikiem
    >>> czy pchaniem po parkingu?
    >>
    >> Największe obciążenie rozrządu jest przy zapalaniu na pych/zaciąg.
    >
    > Gdyż albowiem ponieważ? A rozrusznik to co - jakiś układ softstartu ma;)?

    Wedle fachowców rozpędza łagodniej niż szarpnięcie puszczonym
    sprzęgłem przy pchaniu czy ciągnięciu.

    >>> A co do instrukcji - w każdej jest mnóstwo głupot napisanych. Choćby
    >>> w instrukcji od praktycznie każdego kasku rowerowego, że noszenie go
    >>> po zakończeniu jazdy rowerem grozi śmiercią:)
    >>
    >> Tej instrukcji jeszcze nie widziałem. Udostępnisz gdzieś w sieci?
    >
    > Potem może poszukam. Chodzi o to, że możesz się na kasku powiesić;)

    Bez kasku też mogę.
    A mojej wagi pasek od kasku (rowerowego) nie utrzyma.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1