  • Data: 2007-12-06 18:33:06
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule Magda napisał(a):

    > Slaba ta Twoja ciekawosc skoro nie czytasz moich postow. Napisalam, ze
    > jestem w trakcie leczenia choroby nowotworowej. Musze o siebie szczegolnie
    > zadbac jezeli chce z tego wyjsc. Tyczy sie to rowniez jedzenia. Wlasnie
    > dlatego nie pracuje teraz, a nie dlatego, ze mi sie nie chce. Nie mam w domu
    > zadnego wsparcia od meza. Ogranicza mi on pieniadze do minimum, czyli 400 zl
    > na dwoje na wszystko przez caly miesiac, a sam zatrzymuje cala wyplate
    > prawie 9 tysiecy zlotych, bo wedlug niego nic mi do tego. Mowi, ze chce
    > rozwodu, ale nie wystapi teraz o niego poniewaz jak umre to wszystko
> [...]

    Wiem, że odbiegam od meritum wątku, ale czy po nim nie dało się poznać, że
    jest takim skurwysynem jeszcze przed ślubem?

    Ile się znaliście wcześniej?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland