  • Data: 2007-12-06 18:41:34
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Magda" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Feński aka fEnIo" <f...@d...org> napisał w
    wiadomości news:slrnflgg0s.bb6.fenio@komputer.fenia.pl...
    > Wiem, że odbiegam od meritum wątku, ale czy po nim nie dało się poznać, że
    > jest takim skurwysynem jeszcze przed ślubem?
    >
    > Ile się znaliście wcześniej?

    Przed slubem bylismy z soba dwa lata. Nie dalo sie. Zreszta ja studiowalam
    na 2 kierunkach i pracowalam. Dbalam o wszystko pelna para. Nakrecalam to
    wszystko. Maz nie skonczyl nic ponad srednia szkole. Rozkrecil swoj biznes z
    pieniedzy ktore ja zarobialam zagranica. Od jakiegos czasu nam sie nie
    ukladalo. Jak wykryli u mnie chorobe nagle stal sie kochany. Zawierzylam mu.
    Zrezygnowalam z pracy. Im bylam bardziej chora i bardziej go potrzebowalam
    tym on byl coraz bardziej chamski. Dzisiaj widze, ze odplaca mi za to ze
    radzilam sobie sama jak bylam zdrowa.