  • Data: 2007-12-06 18:36:49
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Magda" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fj9eqm$cs1$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak. Masz rację. Zdechli bo wciągali kartofle.

    > Jasssne.
    >
    > Powiedz to lekarzom, po co mówią niektórym pacjentom "max 2 lata życia"
    > ... powiedz im, niech każą odżywiać się lepiej, za 800 zeta miesięcznie na
    > łeba, a przeżyją matkę tereskę.

    > To do roboty ! No chyba, że lekarze stwierdzili, że nie możesz wykonywać
    > żadnej pracy ... to po rentę.

    > Że będziecie się żywić do końca życia, w sposób taki, że ty będziesz się
    > żywić lepiej, a on gorzej???

    > To, czy jest ci winien pomoc - rozstrzygnie sąd podczas rozprawy
> [...]

    Jakim ty jestes obzydliwym czlowiekiem. Nie powiedzialam nigdy ze lepsze
    odzywianie daje gwarancje przezycia. Powiedzialm to co powtorzyl mi lekarz
    onkolog, zebym sie lepiej odzywaiala niz do tej pory. W swoim wczesniejszym
    poscie napisalam rowniez ze nie moge wrocic do pracy. Decyzja lekarzy.
    Nie przysiegalismy sobie wyzywienia do konca zycia, tylko wzajemna pomoc.
    Mysle, ze w sytuacji kiedy on pracuje i ma 9 tysiecy miesiecznie a ja jestem
    chora i nie moge podjac pracy zarobkowej powinien mi pomoc! Jezeli tak
    bardzo rozliczasz to kto co je, to wierz mi on jako mezczyzna zjada o wiele
    wiecej niz ja.

    To czy jest mi cos winien czy nie roztrzyga teraz zycie. Moje pytanie
    brzmialo czy jako zona ma prawo do wynagrodzenia meza z racji wspolnoty
    majatkowej. Zgubiles ten watek. Wogole dyskusja z Toba jest bezsensu. Zadko
    to mowie, ale do Ciebie nie docieraja prawdy oczywiste. Nie mowie juz o
    argumentacji.