  • Data: 2007-12-06 18:58:14
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magda pisze:

    > Jakim ty jestes obzydliwym czlowiekiem.

    Popatrz w lustro.

    > wczesniejszym poscie napisalam rowniez ze nie moge wrocic do pracy.
    > Decyzja lekarzy.

    Renta, cokolwiek. A wcześniej rozwód.

    WIesz. ... twoje potrzeby widzę tak: chciałabym się trochę
    porżnąć, ale i być trochę dziewicą.

    Jak chcesz szarpać od męża kasę, to się rozwiedź i próbuj
    wyszarpać przed sądem alimenty. Jeśli nie potrafisz się z mężem
    dogadać, to i tak nie przymusisz go do oddawania ci kasy. Po
    prostu ... i żadne prawo ci tu nic nie pomoże. Jeśli mąż nie
    daje, to nie ... możesz przyjść do domu z policjantem, sołtysem,
    znachorem ... nie chce - nie da. Jak będziesz mieć zasądzone
    alimenty (nie wiedzieć czemu w to wątpię, ale życzę powodzenia)
    ... wtedy ścigniesz go przez komornika w sposób łatwy, lekki i
    przyjemny ... a tak, to tylko skomlisz bez sensu.

    ?

    > Mysle, ze w sytuacji kiedy on pracuje i ma 9 tysiecy miesiecznie
    > a ja jestem chora i nie moge podjac pracy zarobkowej powinien mi pomoc!

    Aaaa ... chodzi o to, że ma 9 tysi ;P ... a jakby miał tysiąc ???

    P.S.
    Inna rodzina Ci nie pomoże ??? Nie wiem jakie są między tobą a
    mężem układy, nie chce ci wróżyć atrakcji, ale jeśli nie
    potraficie się dogadać, to podejrzewam, że mąż zrobi ci małego
    psikusa, i formalnie będzie bezrobotny, bądź będzie zarabiał
    troszkę mniej ...

    > To czy jest mi cos winien czy nie roztrzyga teraz zycie. Moje pytanie
    > brzmialo czy jako zona ma prawo do wynagrodzenia meza z racji wspolnoty

    Masz. Ale go nie wyegzekwujesz bez zasądzonej przez sąd kasy
    ... KPW, czy dużymi literkami nasrobać, bo widzę, że nie dociera.

    > majatkowej. Zgubiles ten watek. Wogole dyskusja z Toba jest bezsensu.

    A ty jesteś głupia. Wiem, że rozwód jest nieunikniony, ale nie
    będę występować do sądu ... wiem też, że mąż nie ma zamiaru (a
    oczywiście, że nie ma, bo korzysta z twojej głupoty ... może ci
    spokojnie codziennie kazać spadać na drzewo ... dotarło, czy też
    dużymi ??? A może brailem ??? )

    > Zadko to mowie, ale do Ciebie nie docieraja prawdy oczywiste. Nie mowie
    > juz o argumentacji.

    No to jaką ty masz argumentację w sporze z mężem, że zadajesz
    takie a nie inne pytania ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008