  • Data: 2006-10-14 11:08:41
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Angie" <j...@w...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:egqebm$jph$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co wiesz o opiece nad dzieckiem 4miesiecznym? Jakie masz warunki
    > mieszkaniowe? Kto sie bedzie tym dzieckiem zajmowal?
    Warunki do rozpatrzenia przez sąd- mam je takie same jak matka. A może nawet
    lepsze. Mieszkam w domu jednorodzinnym, żona w bloku. Z posesją gdzie można
    ustawić piaskownicę w którą (WYBACZCIE słowa) nie srają psy z całego
    osiedla. itp... itd... "nie chcę się spierać o wyższość świąt Bożego
    Narodzenia nad Wielkanocą"

    > Masz taka prace, ze masz 5 tyg urlopu w roku?

    Uważasz że matka bedzie miała 5 tygodni urlopu??
    Zapewnie jak wystapi o alimanty także na siebie, tak ??
    Ona też musi podjąć pracę skoro wybrała taką drogę.
    A co do mnie to może mnie stać na 5 tygodniowy urlop ??

    Przepraszam, ale czy zaraz musi być założenie że tylko matka jest własciwą
    osobą do sprawowania opieki??
    Bo natura tak chce?? Czy moze cała społeczność feministek? Ojciec jest
    zdyskryminowany do roli obiektu mającego zaspakajać tylkomaterialne
    porzeby??