  • Data: 2006-10-14 15:47:30
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:lku1j2thpuegrisg12mj76fqj18m4npkfb@4ax.com...

    > Chwilę, chcesz mi powiedzieć, że masz pełne prawa rodzicielskie (czyt.
    > identyczne jak Twoja żona) i z nich nie korzystasz? Co Ci poradził
    > prawnik? Dlaczego godzisz się by kobieta, która nie ma żadnych praw do
    > dziecka (teściowa), decydowała o tym co się dzieje z Twoim synem?
    A co mam z drzwiami wejść do ich mieszkania??
    Czy może zaczaić sie na klatce i porwać wózek z dzieckiem??
    Pomyśl chwilę, chyba normalne że mi poprostu uniemozliwiają kontakt.

    > Kup dyktafon i noś ze sobą, uwierz mi, przyda Ci się i to raczej do
    > obrony w sprawach karnych wszczętych przeciwko Tobie.

    W sprawach karnych??
    Z jakiego tytułu ??

    > Weź się chłopie obudź i zobacz w jakiej się znalazłeś sytuacji
    > (podpowiem - to Ty chcesz pisać jakieś bzdurne pisemka o widzenia z
    > Twoim dzieckiem, a nie Twoja żona) i zacznij robić coś więcej niż
    > pisać na grupę.

    Pewnie nie musiał bym pisac na grupę, ale niestety USC melduje dzieci tam
    gdzie jest zameldowana mamusia dziecka:((
    A nie tam gdzie się mieszka albo na zameldowanie ojca. Lub poprostu na
    wskazany adres.
    Siłą rzeczy odrazu dziecko jest przypisane matce. Obligatoryjnie i bez
    cienia szansy dla ojca.

    > Mam jeszcze pytanie - w jaki sposób przekazujesz pieniądze na
    > utrzymanie dziecka?

    Wpłatą na konto, rachunkiem bankowym.
    Z dopiskiem dla Kogo i za jaki miesiąc.

    Pozdrawiam.