  • Data: 2006-10-14 18:41:08
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    news:egqljg$mp8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sorrki nie miałem zamiaru naskakiwac na Ciebie ani nic w tym rodzaju.

    ja na Ciebie rowniez nie.

    > A nie ma sensu ganiac co kilka lat do sądu.

    I tak bedziesz ganial bo alimenty beda rosly wraz z dzieckiem

    > Fakt faktem kobieta z tesciową zawłaszczyła dziecko:((

    Problem macie oboje bo oboje traktujecie dziecko jak przedmiot, ktory sobie
    chcecie wydzierac z rak. Logiczne jest, ze dziecko tak male pozostaje przy
    matce. Gdybys rzeczywiscie chcial je widywac to przeciez wystarczyloby abys
    codziennie dołaczał do nich na spacerze. Raczej nie bedzie ci robic awantur
    publicznie, a i uciekac z wozkiem jakos nie fajnie

    Angie