  • Data: 2006-10-14 16:54:57
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Oct 2006 17:47:30 +0200, "INDYGO29" wrote:

    > A co mam z drzwiami wejść do ich mieszkania??

    A co powiedział prawnik?

    >Czy może zaczaić sie na klatce i porwać wózek z dzieckiem??

    Wózek można np. ukraść, ale jeżeli wózek jest waszą wspólną
    własnością, to go ukraść nie możesz, bo nie można ukraść czegoś co
    jest Twoją własnością (no chyba że ten wózek należy do teściowej).
    Analogicznie jest z porwaniem, jeżeli jesteś ojcem dziecka i masz
    pełne prawa rodzicielskie, to nie możesz porwać syna.
    Jeszcze raz zadam to samo pytanie - co powiedział prawnik?

    >Pomyśl chwilę, chyba normalne że mi poprostu uniemozliwiają kontakt.

    Normalne? Czy chcesz napisać, że kobieta która nie ma praw
    rodzicielskich ma większy wpływ na życie Waszego syna niż Ty, a Ty nic
    z tym nie zrobiłeś?

    >W sprawach karnych??
    >Z jakiego tytułu ??

    Naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia, ewentualnie
    pobicie, naruszenie miru domowego, znęcanie się nad żoną i dzieckiem.
    Do tego robisz to systematycznie, często pod wpływem alkoholu.

    >Pewnie nie musiał bym pisac na grupę, ale niestety USC melduje dzieci tam
    >gdzie jest zameldowana mamusia dziecka:((
    >A nie tam gdzie się mieszka albo na zameldowanie ojca. Lub poprostu na
    >wskazany adres.

    Nie, zameldowania dokonuje organ gminy właściwy ze względu na miejsce
    pobytu stałego matki dziecka lub tego z rodziców, u którego dziecko
    faktycznie przebywa.

    >Siłą rzeczy odrazu dziecko jest przypisane matce.

    Co ma zameldowanie do praw rodzicielskich? Przecież meldunek służy
    wyłącznie celom ewidencyjnym.

    >Obligatoryjnie i bez cienia szansy dla ojca.

    Bez cienia szansy dla ojca takiego jak Ty. Zrozum człowieku, że za
    obecną sytuację Ty też jesteś odpowiedzialny.

    >Wpłatą na konto, rachunkiem bankowym.
    >Z dopiskiem dla Kogo i za jaki miesiąc.

    Trzymaj wyciągi i potwierdzenia przelewów, bo opłaty bankowe za
    wydanie wyciągu za okres (chyba) powyżej 6-ciu miesięcy są dosyć
    wysokie.

    Czy naprawdę nie da rady usiąść i normalnie pogadać z żoną (bez
    teściowej)?

    --
    pozdrawiam
    Bremse