    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Date: Wed, 24 Jun 2009 16:28:15 +0200
    <h1td02$1nu$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    > Pomimo pracy w branży IT chyba nigdy nie czytasz licencji. Znajdź jednego
    > producenta softu który zobowiąże się do poniesienia szkód jakie może
    > wyrządzić program. Zresztą byłby skończonym kretynem, który brałby na
    siebie
    > odpowiedzialność za ew. błędu producenta podzespołów, kompa, systemu itd,
    > etc.

    ja nie mowie o producencie, ja mowie o posiadaczu czyli Tobie.

    > Tylko to jest cyniczne wykorzystywanie a nie polubowny sposób. Jaki
    ponieśli
    > faktyczny koszt aktywności telefonu ?

    co Ty badasz koszty dzialalnosci operatora GSM ?? Puknij sie w glowe.
    Dostajesz cennik i nie Twoj zasmarkany interes jakie oni maja koszty. Musza
    miec mniejsze zeby zarobic.

    > Czy twój pracodawca to jakiś operator ?
    tak, nie GSM

    > Tobie polecam czytanie ze zrozumieniem PRZED udzielaniem porad. Komórka ma
    > tylko soft fabryczny, przed usterką nie instalowano nowego softu, nie
    > konfigurowano starego, nie wypożyczano dzieciakom w piaskownicy ani
    > osobistym wrogom. Używana jest tylko jako telefon i player.

    no i w pewnym momencie ktos klikajac sobie moze dla zabawy w tym telefonie
    wybral opcje, ktora doprowadzila do laczenia sie z internetem.

    > Moja wyobraźnia jednak daje sobie radę z uszkodzeniem klawiatury telefonu
    > jeszcze kilkoma innymi rzeczami.

    ale co uszkodzila sie klawiatura. Telefon sam dzwonil na 0-700. Kto za to
    zaplaci ? Nie przypuszczam, zeby operator

    > Konfabułujesz sobie.

    hy hy, dobre. Ale jak juz dale przyklad na ktory nie masz odpowiedzi to
    zaczynasz obrazac ? ;)

    Icek