eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotakie rzeczy tylko w ErzeRe: takie rzeczy tylko w Erze
  • Data: 2009-06-24 14:57:46
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dnia Wed, 24 Jun 2009 09:02:23 +0200, olo napisał(a):
    >
    > > Telefon znajomej rozpoczął własne życie i regularnie co 6 minut zaczął
    > > łączyć się z Internetem. Zgodnie z cennikiem każde nowe połączenie jest
    > > taryfikowane i pomimo braku właściwej transmisji (oprócz danych
    przesyłanych
    > > do połączenia) rachunek za miesiąc osiągnął prawie 2 tys. PLN. Telefon
    > > został zwrócony do salonu, do Ery złożono pismo o anulowanie opłat.
    Operator
    > > przed ekspertyzą telefonu oddalił właściwie reklamację i polubownie
    > > zaproponował 25% rabat i rozłożenie płatności na raty, jednocześnie
    > > informując że za wady telefony odpowiadać ma producent a nie sprzedawca
    > > którym jest zresztą tenże operator. Czy w razie wady telefonu nie można w
    > > ramach rękojmi jako sprzedawcy zażądać od Ery anulowania opłat ? Jakieś
    inne
    > > pomysły ?
    >
    > G1?  :)
    > A ponadto, konfiguracja aparatu jest sprawą klienta. Sama zapewne ustawiła
    > sprawdzanie skrzynki mejlowej co określony czas, wówczas aparat robił to co
    > miał zrobić. Z tego opisu co do tej pory umieściłeś - na miejscu tej laski
    > zaakceptowałbym udzielony rabat 25% i się cieszył z tego.

    W takich przypadkach akceptowalny jest tylko rabat 100%.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1