  • Data: 2009-06-25 23:27:15
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:
    > Dostajesz telefon, instrukcje i radz sobie sam

    Raczysz chyba żartować. Użytkownik nie ma udokumentowanego systemu
    operatora i ma dostęp wyłącznie do zdawkowych informacji, które niekiedy
    są nieprawdziwe. Zakładając, że system operatora nie funkcjonował
    poprawnie to użytkownik zazwyczaj nie ma możliwości udowodnienia tego
    faktu technicznie a tym bardziej niezgodności ze specyfikacją bo
    zazwyczaj nie ma dostępu do niej. Reklamacja zapewne spotka się z
    odpowiedzią "bo tak ma być".

    Zapewniam Cię, że systemy polskich operatorów telefonicznych wcale nie
    są tak niezawodne jak by się mogło wydawać. Sam mam odpowiedź jednego z
    operatorów, który przyznaje, że nie jest w stanie naprawić i świadczyć
    usługi, nie znają przyczyny problemów i po prostu zrywają umowę ze
    swojej winy. Sprzęt zakupiony w terminowej umowie wiązanej mogę
    zatrzymać. W wolnym tłumaczeniu brzmi to "nie działa jak obiecywaliśmy,
    jako jedyny nam to udowodniłeś, więc zrywamy umowę, chcesz to się
    procesuj a innych będziemy walili na kasę".

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/