  • Data: 2009-06-24 14:53:25
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Icek"

    > ale co uszkodzila sie klawiatura. Telefon sam dzwonil na 0-700. Kto za to
    > zaplaci ? Nie przypuszczam, zeby operator

    np. zwarcie klawisza "połącz z internetem"

    > hy hy, dobre. Ale jak juz dale przyklad na ktory nie masz odpowiedzi to
    > zaczynasz obrazac ? ;)

    Stwierdzam fakty tylko:

    [cyt]
    telefon sam sie nie laczyl. Moze mial zainstalowany soft co kazal sie
    laczyc? A moze zle ustawienia ?

    Tak samo moglbys powiedziec "przyszedl kolega, cpos poklikal w mojej
    kmorce i mam teraz wyzszy rachunek".

    Bo gdybys wylaczyl funkcje
    to komorka nie laczylaby sie do internetu. A jak nie wylaczyles to sie
    laczyla.

    sam fakt, ze Twoja komorka robila to bez twojej swiadomosci Ciebie nie
    usprawiedliwia. Masz ja utrzymywac w nalezytym stanie technicznym

    i nie bylo to spowodowane wirusem, sprawdzajaca sie poczta czy jakims
    gadu-gady czy innym softem laczacym sie do sieci.

    Moze cos kliknela albo ktos kto bawil sie telefonem cos kliknal a teraz
    klient ma pretensje do operatora
    [/cyt]

    pzdr
    olo