  • Data: 2009-06-24 14:49:24
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 24, 1:22 pm, pit <a...@...c> wrote:

    > że niby dlaczego? ja ostatnio przedłużałem umowę w play i nowy telefon
    > miał już skonfigurowane wszystkie połączenia z siecią (internet, mms).

    No właśnie! Byłaby to sprawa klienta gdyby telefon był wydawany
    klientowi jako "konfiguracja zero" a nie brandowany z predefiniowanymi
    ustawieniami WAP na Erę - czyli Z SOFTEM ERY (w którym Bóg wie co
    siedzi!)

    Jeżeli firmware telefonu jest nie oryginlany producenta tylko "made in
    Era" to o czym tu gadać! (Jeśli pójdzie coś nie tak).