    From: Krzysztof Krixy <k...@p...pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Date: Sat, 30 Jul 2005 10:26:04 +0200

    kariatyda napisał(a):

    > Moim zdaniem powinienes skoncetrowac sie na udowodnieniu Twoich racji.
    > Jesli jest tak jak piszesz powolaj swiadkow na sporna okolicznosc. W koncu
    > sasiedzi czy znajomi wiedza, ze mieszkacie razem, takiej sprawy nie da sie
    > ukryc...
    > Wiem, ze powstalo jakis czas temu stowarzyszenie broniece praw ojcow w
    > podobnych sytuacjach , nazywa sie tata lub tato. Kiedys znalazlalm ich www,
    > poszukaj w googlach.Moze znajdziesz tam cos przydatnego dla siebie.

    Przeraża mnie to, że sąd opierając się na niesprawdzonych przesłankach
    wydaje postanowienia.
    Zażalenie tez rozpatruje według uznania, mimo że miedzy jej pozwem a
    moim odwołaniem rozbieżności były ogromne przecież wystarczyłaby
    rozprawa i przesłuchanie światków
    żeby wyjaśnić gdzie mieszka i kto zajmuje utrzymaniem domu mieszkamy na
    peryferiach miasta tu jak na wsi wszyscy wszystko widzą i wiedza, więc
    nie było by problemu z ustaleniem faktów zamiast tego będę miał na karku
    jej adwokata, którego dostała z urzędu na podstawie nieprawdziwych.
    _Nie zamierzam unikać_ odpowiedzialności za mojego syna chcę mu
    zapewnić wszystko, czego będzie potrzebował, ale chcę się też nim
    zajmować decydować nie tylko płacić!
    Chciałbym bardzo, aby syn został zemną, ale po googlowałem trochę i
    widzę, że jako facet nie mam raczej żadnych szans.
    Zdaje sobie również sprawę, że jest też pewna ilość ojców, którzy nie
    chcą płacić na dzieci
    Ale nie można z tego powodu wszystkich ojców w sądzie traktować jak
    zwyrodnialców
    W internacie jest też dużo wypowiedzi takich ojców ,,nie płace, bo mimo
    ustalonych kontaktów z dzieckiem nie widzę go od 2 lat matka ukrywa
    dziecko" ten sam sąd, który tak sprawnie przyznaje alimenty nic nie może
    zdziałać, aby umożliwić kontakty ojcu z dzieckiem ustalone prawomocnym
    wyrokiem. Nie popieram takiego rozwiązania, bo to uderza w dziecko.
    Ale jak wiele matek używa dziecka jako narzędzia żeby uderzyć w byłego
    partnera a i same alimenty okazuje się są niezła bronią.
    Zawsze są skrajności, ale myślałem, że sąd pędzie to starał się
    sprawdzić, wyważyć nie traktując mężczyznę w sprawie o alimenty w myśl
    powiedzenia facet to świnia.

    Pytanie: nie odbyła się jeszcze żadna rozprawa czy mogę wnioskować o
    ustalenie stanu faktycznego i miejsca jej pobytu przesłuchanie światków
    jeszcze przed pierwszą rozprawą? Czy lepiej było by wyjść z tym na
    rozprawie?