  • Data: 2005-07-30 14:18:29
    Temat: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Walczak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dce1tk$4s7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie no, ja rozumiem, ale do mnie przychodza cale tabuny rozzalonych pan,
    > ktore
    > maja zasadzone alimenty, a tatusiowie nie placa ani zlamanego grosza,
    > wiec...? :-)

    Gdy akurat o takich chodzi to sumienia nie mialbym za grosz jesli tatusia
    stac i sie uchyla. Sa jednak postawy pan, ktre z zalozenia wychodza takiego
    iz panowe to dojne krowy.O to mi chodzilo.
    Natomiast mam do powiedzenia tyle... Sady ( o ktorych wyrokach nie powinno
    sie dyskutowac) sa delikatnie mowiac subiektywne. Czesto nie chodzi o
    utrzymanie dziecka ale o status mamuski.
    Przykro mi ale po ostatnim posiedzeniu sadu takie jest moje zdanie.
    Pozdr. Maver.