  • Data: 2005-07-30 07:14:56
    Temat: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakoś bardzo dużo napisałaś o wrednych tatusiach, ale umknęło Twojej uwadze
    wredne nastawienie mamuś.
    Skoro autor wątku twierdzi, że jego konkubina mieszka z nim i jest przez
    niego utrzymywana, to po co jej alimenty? Brakuje na balangi ? Cośmi się
    wydaje, że dzięki naszym sądom, wszystkie doszłyście do wniosku, że to wam
    (celowo z małej litery) należy się wszystko, co chcecie.
    W moim wypadku jest podobnie. Mamusia powiedziała curusi, że ponieważ ja nie
    mogę znaleźć pracy, to należy wystąpić o alimenty. Wtedy pieniądze będzie
    płacił fundusz alimentacyjny (wtedy jeszcze był ), a mnie po prostu w pewnym
    momencie zamkną.
    Wtedy curusia będzie rządzić. Tylko że zapomniała powiedzieć jej, że w ten
    sposób ryzykuje ukręcenia łba.
    Było to już jakiś czas temu i sobie z tym poradziłem, ale kosztowało mnie to
    sporo zdrowia.

    Tak więc proponuję zmienić swoje nastawienie do życia i nieco mniej
    jednostronnie oceniać postępowanie tatusiów, bo wina - moim zdaniem - prawie
    zawsze leży po stronie mamuś i mamuś tych mamuś.