  • Data: 2005-07-30 13:57:43
    Temat: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Krixy napisał(a):
> [...]
    > na to postanowienie i sąd obniżył kwotę o 40% reakcją konkubiny było
    > złożenie wniosku o adwokata z urzędu motywowała, że sprawa jest
    > skomplikowana ona jest nerwowa i w stresie nie potrafi jasno myśleć ja
    > natomiast jestem kłamliwy i mam na wszystko odpowieć podając przy
    > wyliczaniu swoich kosztów że mieszka z synem u starszej osoby w zamian
    > za opłaty za media podczas gdy faktycznie zamieszkujemy wszyscy razem
    > wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu.
    > Mimo że nie odbyła się jeszcze żadna rozprawa i niewiadomo czy sprawa
    > będzie skomplikowana /chciałbym załatwić ją ugodowo/ przyznano jej

    Z tego co piszesz wyżej wnioskuję, że ciężko będzie o ugodę, a nawet
    jeśli się dogadacie, to ona jej nie będzie respektować.

    > Czy powinienem się obawiać czy będę ponosił jakieś koszty z tego tytułu,
    > może również wystąpić o prawnika?

    Ponieważ i tak ty za wszystko zapłacisz, to nie występuj o prawnika,
    tylko go zwyczajnie zatrudnij. Przynajmniej masz wpływ na jego wybór i
    większe szanse na solidne podejście do sprawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin