  • Data: 2005-07-30 09:34:27
    Temat: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Od: Krzysztof Krixy <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > http://www.tata.pl/

    Już byłem lektura tej strony tylko mnie w tym przekonaniu utwierdziła.
    W poszukiwaniu informacji w necie zauważyłem, że my /faceci / mamy jakiś
    dziwny sposób
    radzenia sobie w takich sytuacjach albo wygrażamy sądowi i matce albo
    użalamy się
    nad sobą nasze strony i fora są jakieś takie mikre w porównaniu ze
    stronami kobiet
    gdzie jest masę sposobów na załatwienie złego lub znienawidzonego ojca/męża
    są prawie prowadzone za rękę a u nas nie aktualizowane strony od 2003r
    nieaktualne adresy e-mail, numery gg.
    Chyba więcej mogę się dowiedzieć, na co mam się przygotować czytając
    strony płci przeciwnej to smutne.