  • Data: 2005-07-30 13:45:54
    Temat: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu?Do Anny
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Krixy" <k...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
    news:dcflj6$p97$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aniu tu zapewne masz racie, ale mimo wszystko mogłabyś poskromić chęć by
    > mieć ostatnie zdanie temat wątku jest zupełnie inny

    No właśnie. A nagle ktoś wyskakuje z marzeniami o ukręceniu łba matce, bo
    musi alimentować własne dziecko.Mimo tego, pretensje masz oczywiście do
    mnie. Czyżbyś projektował na mnie wizerunek żony?

    czasem warto nie
    > kierować się emocjami.

    Zgadzam się z tym i akurat nie emocje mną kierują, tylko logika.

    > Czytając twoje wypowiedzi na różnych forach
    poświeconych temu tematowi
    > zważyłem, że jesteś bardzo jednostronna, czemu zawsze zakładasz winę
    > ojca

    Widocznie mylisz mnie z kimś innym. Nie wypowiadam sie na ten temat na
    róznych forach.

    nie patrz proszę na sprawy innych przez pryzmat swego nieudanego
    > związku nie każdy facet to drań.

    Jestem wdową z b.udanego związku. Ale w zawodzie stykam się z wieloma
    skrzywdzonymi matkami. Również przeważająca większość ojców na słowo
    alimenty reaguje jak byk na czerwoną plachtę.

    chciałbym dostać odpowieć na pytanie.

    Dostałeś - przegrany płaci koszty postepowania sądowego lub są one cedowane
    na podatnikow.
    Anna.