  • Data: 2009-12-13 23:06:24
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hg3k4t$7rj$1@news.onet.pl...

    > Czyli co powinien robić? Chodzić z kałachem i rozwalać wszystkich
    > winnych? Zrelacjonował, co mógł. Policja odmówiła zeznań. Czego się
    > więcej spodziewasz?

    Pisze, że świadkowie ocenili winę policjantki, więc zakąłdam, ze z nimi
    rozmawiał. Powinien bodaj w dwóch-trzech zdaniach opisać, co tam się
    zdarzyło. Bo jego opis jest chaotyczny, że wychodzi na to, że policjantka
    skręcałą na czerwonym świetle i rowerzysta też wjechał na czerwonym (skoro
    pozostali stali pod tym światłem). A coś mi się za bardzo w to wierzyć nie
    chce. Pytanie, co tam się wydarzyło.