  • Data: 2009-12-13 23:40:24
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b2574ba$1@news.home.net.pl...

    > A jakie ma to znaczenie, hmm? Wyprzedzanie na skrzyżowaniach z
    > niekierowanym ruchem jest zabronione niezależnie od liczby pasów.
    >
    > To po pierwsze.

    Andrzej, zlituj się i poczytaj ustawę.

    > Po drugie: czyżbyś chciał wrócić do klasycznej bredni łosia na drodze
    > "jednym pasem może jechać tylko jeden pojazd"? ;->

    > Zupełnie odmienną. Pomijając kwestię przepisów (rowerzysta nie robił
    > niczego zabronionego - podaj konkretny paragraf, jeśli twierdzisz
    > inaczej - a kierująca BMW naruszyła podstawowe zasady wykonywania
    > manewrów - zmiana pasa czy kierunku ruchu wyraźnie nakazuje upewnienie
    > się, że nie spowoduje się zagrożenia) samochód osobowy jest słabo
    > widoczny pomiędzy innymi samochodami osobowymi podobnej wysokości, a z
    > kolei rowerzysta zawsze mocno wystaje ponad poziom.

    Zwłaszcza przykłądowo BUS-a czy samochodu dostawczego - oczywiście
    uogólniam, bo nie wiem, co tam stałlo. Moze autobus, a może jakiś malutki
    osobowy.

    > [ciach]

    > Zlituj się... Twierdzisz teraz, że rowerzysta widział przed sobą stojący
    > w poprzek samochód i celowo w niego wjechał!??!

    > Świadek brzmi znajomo ;) spróbuję się dowiedzieć więcej.

    I to najpelsze, co można teraz zrobić.

    > Ty mnie już apelacjami nie osłabiaj. To jest jedna sitwa i sądy
    > apelacyjne dokładają wszelkich starań, żeby tylko nie zmienić wyroku.

    To jeszcze trybunał europejski zostaje. może tam nei doszła korupcja :-)
    Moim zdaniem przesadzasz mocno.