    From: "urticae" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Date: 20 Aug 2003 13:40:17 +0200

    > w prokuraturze nie bedzie takiej możliwosci czyli dzieci powiedza o tym tak?
    Sprawa jest już w sądzie. odbyło się kilka posiedzeń. Od sędziego zależy czy
    przesłucha dzieci czy nie. Jednak lepiej byłoby uniknąć zeznań dzieci, bo
    zeznając prawdę staną przeciwko matce. Ta nie przebiera w środkach i posuwała
    się nawet przy dzieciach do gróźb popełnienia samobójstwa. Czy nie można zatem
    zrezygnować z przesłuchań dzieci a zeznania uzyskane na policji wyrzucić do
    kosza jako uzyskane w nieprawidłowy sposób?

    > ale jednak ich część,ktora moze jednak cie obciążyć?
    Ogólny wydźwięk zeznań dzieci jest taki, że "paskudny tatuś nie dał mamusi
    swojego mieszkania. Jak on mógł". Jednak zarzuty matki, że ojciec bił ją,
    permanentnie wyzywał i maltretował psychicznie nie potwierdzają się w
    zeznaniach dzieci które to zeznania matka uzyskała na policji. Jednocześnie
    badania w RODK ujawniły, że matka jest mściwa. Mści się na dzieciach, że te
    utrzymują kontakty z ojcem i jego rodziną.

    > wiec w prokuraturze nalezy zrobić wszystko by udowodnić ,że to tylko ze
    > słyszenia i wnioskowac o przesluchanie dzieci, że dzieci pod presją
    > zeznawały  ...sędzia w sumie powinien zawiesic postepowanie do czasu
    > zakonczenia postepowania w prokuraturze i tam powinno sie wszystko rozegrac
    > do konca  nastepnie podjac i wydać wyrok
    Sprawa jak powiedziałem toczy się od roku w sądzie. Zatem powrót do
    rozpatrywania jest chyba nimożliwy.