  • Data: 2003-08-20 12:10:03
    Temat: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Od: "" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niepamietam jak to sie dokladnie nazywalo, ale w "mojego syna" sprawie
    > nie byl wzywany do sadu, lecz skierowany do specjalnego osrodka,
    > w ktorym miano wybadac "co i jak". to trwalo pare godzin.

    I o to chodzi. Jeśli zeznania dzieci jakie miały miejsce na policji odbyłyby
    się bez obecności matki i w obecności psychologa, nie byłoby zapewne sprawy
    karnej. Policjant na zarzuty o sposób przeprowadzenia przesłuchania umywał ręce
    i stwierdził, że zrobił tak na wyraźne polecenie prokuratora. Wygląda na to, że
    dla prokuratora ważne jest żeby wepchnąć sprawę do sądu. Czy zasadnie czy nie
    to niech się sąd martwi i oskarżeni.
    urticae