  • Data: 2003-08-20 11:59:13
    Temat: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "urticae" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0f0e.00000c0a.3f435e21@newsgate.onet.pl...

    > Sprawa jest już w sądzie. odbyło się kilka posiedzeń. Od sędziego zależy
    czy
    > przesłucha dzieci czy nie. Jednak lepiej byłoby uniknąć zeznań dzieci, bo
    > zeznając prawdę staną przeciwko matce.

    niepamietam jak to sie dokladnie nazywalo, ale w "mojego syna" sprawie
    nie byl wzywany do sadu, lecz skierowany do specjalnego osrodka,
    w ktorym miano wybadac "co i jak". to trwalo pare godzin.

    > Ta nie przebiera w środkach i posuwała
    > się nawet przy dzieciach do gróźb popełnienia samobójstwa. Czy nie można
    zatem
    > zrezygnować z przesłuchań dzieci a zeznania uzyskane na policji wyrzucić
    do
    > kosza jako uzyskane w nieprawidłowy sposób?

    Sad jest od oceny dwodow...
    Pan moze na pismie przedstawic swoje opnie.

    > Ogólny wydźwięk zeznań dzieci jest taki, że "paskudny tatuś nie dał mamusi
    > swojego mieszkania. Jak on mógł". Jednak zarzuty matki, że ojciec bił ją,
    > permanentnie wyzywał i maltretował psychicznie nie potwierdzają się w
    > zeznaniach dzieci które to zeznania matka uzyskała na policji.
    Jednocześnie
    > badania w RODK ujawniły, że matka jest mściwa. Mści się na dzieciach, że
    te
    > utrzymują kontakty z ojcem i jego rodziną.

    No widzi Pan...
    Sad jest od oceny dowodow....

    A dzieci juz SA w to wciagniete...
    Nie wiem, co bym zrobil...