  • Data: 2003-08-20 13:39:20
    Temat: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhvku5$q9$...@g...uci.agh.edu.pl...

    Oj Bogusławie próbuje to wszystko zrozumiec i w tym przypadku było pytanie
    czy koniecznie musi występowac psycholog wiec inf.,ze nie ...

    > czy sedzia powinien wg Ciebie (wiem, sad jest od oceny dowodow,
    > lecz czy popierasz to jako zasade) uznac dowod z przesluchania
    > dziecka przez matke i jej kolege w JEJ sprawie ?

    nie oczywiscie ,że nie można to podważyc i wnosić o rozmowe z dzieckiem
    nawet przez RODK jesli to ma być dowodem i zasięgnac opinii biegłych ale
    pytanie było inne czy to było zgodne z prawem ...tak było zgodne

    > Ja widze. Matka i jej kolega nieprzypadkowo bedacy policjantem wspolnie
    > przesluchali w jej sprawie dziecko.

    to ocena jednej strony ale nie widze problemu żeby z dzieckiem ponownie
    rozmawiac w obecnosci sędziego czy RODK lecz to nalezy zawnioskowac
    uzasadniajac dlaczego domagam sie wysluchania w takich okolicznosciach
    dziecka ale nie twierdze ,ze było to błędem bo ogólnie odpowiedzialam ,ze
    moze byc wysluchane dziecko w obecnosci rodzica bez udziału psychologa tych
    zazwyczaj sie wzywa gdy nie ma opiekuna prawnego przy dziecku lub wzywa sie
    kuratora sądowego by był obecny przy takim przesłuchaniu

    Sandra