eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-05 06:12:26
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Krzysiek <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Witam
    > Zakupilem czesc samochodowa w sklepie czesci24.pl.
    > Przesylka pobraniowa, szybko przyszla. Niestety czesc byla
    > niedzialajaca. Napisalem maila, nikt nie odpisal. Dzwonilem na podane
    > numery - nikt nie odbieral. W koncu dorwalem kogos na gg. Opisalem
    > sytuacje, ze chce oddac bo czesc nie dziala. Pan powiedzial ze
    > skontaktuje sie z kims z dzialu zwrotow i napisze do mnie jutro. Czyli
    > na 4 dzien od momentu odbioru paczki.
    > Nastepnego dnia podal mi numer gg do kogos innego. Napisalem. I tu
    > ciekawa rozmowa. Odeslano mnie do regulaminu. Oto jego fragment:
    >
    > "Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku
    > uszkodzeń firmowego opakowania danego produktu. Klient może zwrócić
    > towar w ciągu 4dni od dnia doręczenia do dnia dostarczenia do P.H.U
    > PROTAX. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że towar zostaje
    > odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu
    > (paragon, faktura), odstąpienie od umowy, wypełniony formularz zwrotu
    > wraz z pieczątka Autoryzowanej stacji Kontroli pojazdów potwierdzającego
    > iż towar nie pasuje, oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem
    > konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze."

    czy mają prawo żądać zwrotu oryginału faktury? chyba powinni wystawić
    korektę....

    pozdrawiam
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1