  • Data: 2011-02-06 02:46:21
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "sth" <k...@l...vk> wrote in message
    news:iihuf4$lhm$1@inews.gazeta.pl...

    > smieszy cie to ze chce sie upomniec o swoje czy raczej to ze dalem sie
    > wydymac?

    Mnie smieszy, smieszy mnie to, ze stado baranow od prwie 20 lat glosuje na
    te same mordy zlodziejskie (PO i PiS) i narzeka jak to zle i jak to na
    kazdym kroku oszukuja.
    Oszukuja bo maja przyzwolenie - jaka wladza takie prawo.
    Allegro nic nie zrobi, bo oni pewnie placa regularnie oplaty dla allegro,
    wiec wszyscy poza toba sa pzadowoleni, wiec i ty powinenes byc. Wszak
    wybrales PO/PiS!
    Naprawde mi cie nie zal. I nikogo wydymanego kto chodzi na wybory:)
    Skoro prokuratura niechetnie zajmuje sie falszowaniem podpisow na umowach
    telekomunikacyjnych (nie odbiora zysku swoim kumplom z rad nadzorczych tych
    firm) to czego oczekujesz?
    Tylko radyklan zmiana wladzy cos zmieni, skoro od 20 lat nic sie nie zmienia
    to po kiego diabla ludzie nadal na tych samych zlodziei glosuja?
    Ja wiem, ze wplatalem tu polityke, ale jedno z drugim jest nierozerwalne.
    A swoja droga, napisz do posla z twojego rejonu... ciekaw czy go to
    cokolwiek bedzie obchodzic:)))