eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-07 13:45:57
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 5 Feb 2011, Krzysiek wrote:

    > czy mają prawo żądać zwrotu oryginału faktury?

    W znaczeniu oderwanym od uzależnienia od przyjęcia zwrotu?

    > chyba powinni wystawić korektę....

    Najwyraźniej idą w stronę uznania, że:
    - klient uznaje, że miała miejsce pomyłka
    - nie odbiera towaru i faktury, a tym samym "nie weszła (ona) do
    obrotu prawnego". W takim razie mogą jej nie księgować (powinni
    zostawić sobie w archiwum).

    Ale trzeba przyznać, że ta wersja nie pokrywa się ze stanem
    faktycznym :) (skoro klient *przyjął* towar, to "wydanie wg VAT"
    miało miejsce, fakt późniejszego zwrotu to inna sprawa).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1