eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-07 12:44:22
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik gobo napisał:
    > Prowadzę sklep internetowy i w ciągu 10 dni klient może oddać towar bez
    > podania przyczyny - tak jest przy sprzedaży wysyłkowej. Nie jest to
    > jakieś moje ustalenie, ale tak nakazuje prawo. Wczoraj słyszałem, że w
    > UE w ciągu dwóch lat przepisy mają dawać klientowi 2 tygodnie i to od
    > momentu doręczenia.
    >
    > Moim zdaniem racja jest po Twojej stronie i śmiało można iść z tym do
    > rzecznika praw konsumenta.

    Ale ta część w ogóle nie działa.
    Przepisy o których wspominasz (bodajże ustawa o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny) dotyczą sytuacji, kiedy chcesz rezygnować z produktu
    sprawnego, ale zakupionego "na odległość", czyli na przykład przez Internet.

    Co nie zmienia faktu, że zapis w regulaminie o 4 dniach jest pułapką na
    klientów nie znających przepisów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1