  • Data: 2003-01-16 23:55:59
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: "Krzysztof" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" napisal:

    > Czyli sugerujesz ze nalezy spełniac wszelkie zachcianki i widzimisie
    > pasażera, który potem i tak pojedzie na gapę albo zdemoluje pojazd?

    I kolejny raz zwroce uwage, ze Twoje insynuacje sa wysoce niesmaczne.
    Przypominaja mi pewnego pana, ktory jeszcze niedawno byl wicemarszalkiem
    Sejmu, a myslalem, ze na tej liscie przynajmniej staramy sie zachowywac
    wyzszy od niego poziom.
    Ja nie chce zeby spelniano wszystkie moje zachcianki. Ja chce, zeby w miare
    mozliwosci zapewniono mi mozliwosc zaplaty za przejazd, ktora nie wymagalaby
    ode mnie nadzwyczajnych wysilkow. A przede wszystkim nie chce, zeby mnie
    stawiano w dwuznacznej sytuacji: wsiadam do autobusu i nie wiem, czy jade na
    gape, czy nie.

    > Powtórzę raz jeszcze: bilety są bardzo szeroko dostępne, co więcej
    występują
    > w szerokim asortymencie. I do prawdy nie rozumiem o co takie wielkie
    > halo....sprzedaż przez kierujacych jest na prawdę marginalna i z grubsza
    > rzecz biorąc niepotrzebna.

    _Tobie_ niepotrzebna. Niektorym ludziom potrzebna. Ja tez nie rozumiem o co
    takie halo - ja tylko zaproponowalem, zeby w przypadku braku biletow u
    kierowcy (ktory wg Twojej wypowiedzi i tak ma z tego co rozumiem obowiazek
    takie bilety posiadac) odpowiedzialnosc ponosilo przedsiebiorstwo. Jezeli
    sprzedaz jest marginalna, jezeli jest niepotrzebna jak piszesz - zmiana nie
    bedzie miala wiekszych skutkow dla KZK GOP, a pozbedzie sie to
    przedsiebiorstwo prawnego potworka i zyskla przychylnosc przynajmniej
    jednego (sporadycznego, przyznaje) klienta, czyli mnie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof