  • Data: 2003-01-17 10:58:04
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I kolejny raz zwroce uwage, ze Twoje insynuacje sa wysoce niesmaczne.
    > Przypominaja mi pewnego pana, ktory jeszcze niedawno byl wicemarszalkiem
    > Sejmu, a myslalem, ze na tej liscie przynajmniej staramy sie zachowywac
    > wyzszy od niego poziom.

    Jestem daleki od poglądów i przekonań tego Pana i doprawdy nie widzę tu
    żadnej analogii.

    > Ja nie chce zeby spelniano wszystkie moje zachcianki. Ja chce, zeby w
    miare
    > mozliwosci zapewniono mi mozliwosc zaplaty za przejazd, ktora nie
    wymagalaby
    > ode mnie nadzwyczajnych wysilkow.

    I jest taka możliwość zapewniona.

    > _Tobie_ niepotrzebna. Niektorym ludziom potrzebna.

    Pomijam moją osobę - mi w ogóle bilety są niepotrzebne, nawet te w kioskach
    i kolekturach.

    > Ja tez nie rozumiem o co
    > takie halo - ja tylko zaproponowalem, zeby w przypadku braku biletow u
    > kierowcy (ktory wg Twojej wypowiedzi i tak ma z tego co rozumiem obowiazek
    > takie bilety posiadac) odpowiedzialnosc ponosilo przedsiebiorstwo.

    No i tłumaczyłem przecież że ponosi. Nie tyle przedsiębiorstwo co sam
    kierowca.

    pdr
    Olo