  • Data: 2003-01-17 11:04:16
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co jeżeli mieszkasz daleko od większych dworców?. albo idzi
    > esz do najbliższego, albo odmawiasz znajomemu, bo nie ma w pobliżu ż
    > adnego automatu. w obu przypadkach sytuacja nienormalna...

    Powtórzę zatem raz jeszcze to co pisałem kilka postów wyżej - sieć
    dystrybucji biletów komunikacji miejskiej mamy bardzo rozległą i gęstą i
    zapewniam Cię, że uwzględnia ona nie tylko duże dworce.

    > nie, nic takiego nie sugeruję. sugeruję natomiast, żeby nie stwarzać
    > niepotrzebnych trudności,

    Toteż nikt ich nie stwarza.

    > 1) sprzedaż odbywa się tylko na przystankach, więc nie ma mowy o
    > zagrożeniu jazdy

    Ale wówczas powoduje opóźnienia w ruchu, co też już pisałem. Dlatego też
    lepiej już ją prowadzić podczas jazdy, a wówcza powoduje zagrożenie.

    > 2) sprzedaż odbywa się w większości tylko za odliczoną kwotą, więc może
    > to się odbywać szybko i sprawnie i nie powodować opóźnień

    Rzadko ktory pasażer przychodzi z odliczoną kwotą....poza tym częstokroć
    naraz przychodzi kilka osob.

    > 3) bilety to nie jest towar szybko psujący się, nie waży wiele, nie
    > zajmuje wiele miejsca, nie jest to papier wartościowy.
    > wobec tego zakład może zaopatrzyć kierowcę/pojazd w
    > odpowiedni zapas biletów, tak by mimo ewentualnego szybkiego
    > "schodzenie" biletów nie zabrakło ich.

    Zależy co rozumieć pod pojęciem "papier wartościowy". Fakt faktem iż bloczek
    100 biletów posiada dość sporą wartość (350zł)...

    > skąd pewność że każdy pasażer i tak pojedzie na gapę i zdemoluje
    pojazd?.

    Nikt nie powiedział, że każdy. Ale wielu...co więcej zauważyłem ze zazwyczaj
    ci, którzy sami nie są w porządku mają najwięcej do powiedzenia (nie piję tu
    do nikogo konkretnego).

    pdr
    Olo