  • Data: 2003-01-17 14:35:49
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tobie się chyba po prostu nie zdarzyło przyjechać wieczorem w niedzielę
    > do obcego miasta.

    Owszem zdarzało mi się to w różnych dziwnych porach. Poraz kolejny - na
    wszelkich dworcach zawsze są całodobowe automaty biletowe.

    > - nie oczekuję nalepszych możliwych rozwiązań - ale lepsze *istnieją*
    > w paru miejscach, więc...

    Właśnie jest dla mnie mocno dyskusyjne czy są lepsze...

    > - inne argumenty też są takie sobie: jeśli piszesz że raptem 20%
    > osób może mieć interes w kupnie biletu, to ja dodam że znacząca
    > większość z nich nie ma interesu w dopłacaniu 2,30 -> 3,50
    > więc wyjdzie że szukających biletu są promile.

    I dla tych promili warto tą sprzedaż prowadzić, tak?

    > Gdzie wobec
    > tego problem aby przyjąć rozwiązania "krakowskie" ??

    Nie wiem jakie tam są rozwiązania

    A tak w ogóle to dyskusja (pomijając że dawno już nie ma nic wspólnego z
    tematyka grupy) robi się coraz bardziej jałowa i monotonna...wiecznie w
    kółko te same argumenty z obu stron....

    pdr
    Olo